Förkyld gubbe?

En rolig sak slog mig här vart jag sitter inlindad i min morgonrock med en förkylning från helvetets mörkaste hörn. Jag kommer bli den perfekta gubben när jag blir gammal. En missförstådd gammal enstöring med rutiner och få glädjeämnen i vardagen förutom mina plantor som jag vattnar och viskar till i ett hopp om att de ska växa fortare! Hur kom jag fram till denna slutsats? Jo just därför att jag sitter här inlindad i min morgonrock, har gjort precis samma saker de senaste tre dagarna och tittar till mina älskade chilliplantor som gottar sig i solen ;) Jag viskar dock inte till dom. Inte än.. iaf..
 
 
Än så länge har jag väl fler glädjeämnen än mina chilliplantor.. I hope?
om inte annat kan jag glädja mig åt att laga stark mat till sommaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback