Still alive for you.. Love?

Jag är inte deppig eller hjärtekrossad! Bara lite kantstött. Så jag får det ur världen! Gissar att jag bara behöver skriva av mig lite! Och jag har funderat så mycket de senaste dagarna! Vem är jag? (jag är ju jag, såklart), men nöjer jag mig med det här? Jag är faktiskt en stordrömmare och det skäms jag inte för även om mina drömmar av och till kan låta lite väl övermäktiga. Men det får mig ändå att fundera på: Vem VILL jag vara? Jag vill iallafall inte vakna upp en dag och inse att jag inte har samma chanser att göra allt jag vill, och Känna att jag är för gammal! Att jag aldrig gjorde det jag kunde ha gjort när jag hade chansen, eller aldrig sa det där jag ville säga! Att jag inte var den bästa tänkbara person jag kan och vill vara!

Vad jag däremot vet är att alla människor påverkas av sin omgivning i både ont och gott!, mestadels ont nu för tiden känns det som! Det kan vara En make som misshandlar sin hustru, En mamma som skiter i sina barn eller en nära vän som väljer att går bort! Allt lämnar sina spår., Och visst fan gör det ont! Men när jag sitter och funderar på allt det här så är det något som slår mig.. Att jag åtminstone vet vem jag inte vill vara! Inte såhär! Det är en god bit på vägen.. Tycker åtminstone jag!

Har även börjat lära mig mitt egna värde! Och jag vet vad jag förtjänar och inte förtjänar, och jag vet att jag förtjänar så mycket mer än hur jag har blivit behandlad de senaste veckorna!

Försök inte intala mig något annat! för då blir jag pissed! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback