Prickig korv och antihistamin!

Ja, vad ska man säga? Det känns som att jag ändå har en gnutta oflyt när det gäller att "tillfriskna", då jag fick utskrivet ännu en kur penicillin när jag röntgade skallen sist, och jag hann till och med käka dessa i 9 dagar innan min kropp helt plötsligt kom på att den inte alls tyckte om dessa stolpillerstora tabletter! (Jag lovar, dom ska sväljas och inte köras upp där bak.. om inte har jag blivit lurad). Hur som helst så utryckte sig inte min kropp sin vrede i varken sång eller poesi, utan i röda prickar.. Kliande röda prickar! Överallt! Så gott som iallafall! Min kropp förvandlade sig till en dotty sausage,. Prickit korv helt enkelt! Eller heter det Prickekorv?

Har nu bunktrat upp med Antihistamin, för härmed förklarar jag krig mot klådan! And there's no chance in hell I'm letting it win!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback