Midsommar och jag är okej!

Har spenderat dagen tillsammans med nära, kära och de resterande som ville delta! Vilket resulterade i en helt okej dag/kväll :) Vilket jag både tackar och bockar för! Det bjöds på god mat, några öl för mycket och så klart en tournament i kubb ;) Vad vore en midsommar utan det?

För övrigt har jag besökt alla tiders cafe idag, samt fått höra att jag har satt en ny standard för hur kvinnor vill ha sina män, sen de såg mig "jonglera" två barn på julfesten på dagis i vintras, samt att Angelica Hansson räddade min kväll med sina vänliga ord! tack <3 

Nu ligger Akila och funderar på när jag ska sluta knappra på tangentbordet och komma och lägga mig så, vi får väl säga god natt här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback