Då var den helgen slut!

Summa summarum av denna helgen är att den har varit bra! Bortsett från att min kropp ville blomma ut i nässelutslag! Vilket var något fröken klippmark trodde att man fick när man rullade runt i nässelbuskar ;) nästan rätt iallafall! :) Den här dagen har då bjudit på ett åtminstone varmt väder, vilket gav mig chansen att pyssla om min pärla både ut och invändigt. Det var behövligt!

 
 
Jag fick även ett trevligt besök av den här krabaten som kom flygandes medan jag avnjöt mitt morgonkaffe! Och varför jag över huvud taget tar upp detta är för att det är en guldbagge! Vilket tydligen inte är så jätte vanligt att se så här långt norrut! Och det intressanta är att jag avskyr de flesta insekter, men på grund av att den var bokstavligt talat enorm, och väldigt fin i färgen så hyste jag inget agg mot den! Han kanske bara ville låna lite polermedel! ;)

 
Nu ska jag koka mig lite te, döda min nyfunna halsonda och lägga mig och sova! :)
G'night :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback