I love saturday!

90-tals kvällen igår var trevlig :) Sällskapet var jätte trevligt och musiken fick mig att fundera "Har man verkligen lyssnat på sånt här?". Tidsepoken bjöd helt klart på säregen musik, även då många dängor klår dagens MTVpop med hästlängder :P, än mer shockad blev jag av Pernillas kommentar: "Åhh, den här är mäktig" till daddy dj's självtitlade låt "Daddy dj"., Den var betydligt tamare än jag kommer ihåg den! (: Och Emilias låt "Big big world" var inte alls så romantisk som jag kommer ihåg den.. tyvärr :/ Nåväl!

Ikväll tänkte jag och Anna ta skutan mot Gällivare för att fukta åtminstone min mage med en öl eller fler! Sen får vi väl helt enkelt se vart det bär av ikväll. Alla vet ju att utbudet i Gällivare är inte direkt jätte brett ;) Men har man sällskapet, humöret och åtminstone en aning självdistans så brukar det oftast lösa sig bra ändå! :)


G'night alla som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback