Ge mig en utmaning?

Alltså jag känner mig så grymt taggad att pyssla musik igen! Spela in, sjunga, ja vad som helst! Mitt största problem är dock att jag både har skrivkramp, slut ideer och ingen inspiration till VAD jag borde spela in! Det enda jag har just nu är viljan! Så är det någon stackare där ute som läser det här, vad ska jag spela in? En cover? En ny genre? ge mig bara NÅGOT att "ta på" så ska jag tamejtusan ge det en ärlig chans! Så, öppen för förslag (:

I övrigt kan jag säga att helgen har varit tillfredställande lugn! Det blev ingen utgång på nex igår av ganska självklara skäl! Jag citerar det Anna sa angående den saken: "Vafan, här finns det ju inga lammkött? Snarare.. torrkött?" Så, vi pruttade runt med Zacke i Annas Ford, drack en pilsner och diskuterade allt mellan himmel och jord :) Vilket dög gott för min del!

Idag har jag gjort det jag vanligtvis gör varenda Söndag, det vill säga funderar och planerar hur jag ska förändra mitt liv, för att sedan imorgon Måndag revidera varenda tanke jag hade föregående dag! :) Jag är så jävla lame! Usch! Men nåväl, har haft det trevlig hemma hos Anna idag, käkat pizza och fotat lite på dundret! Trevligt trevligt!


Foto: Anna Norman

Nu ska jag fara förbi Heidi en sväng och hoppas på att hon bjuder på Te!
G'night folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback